Home » , , , , , , , , » Mitt liv som popstjärna (2003) Kolla Hela Filmen

Mitt liv som popstjärna (2003) Kolla Hela Filmen

kolla på strömmande Mitt liv som popstjärna i högsta kvalitet. spela strömmande Mitt liv som popstjärna i HD-video. ladda ner hela Mitt liv som popstjärna i bästa kvalitet. online streaming Mitt liv som popstjärna i högkvalitativ video. titta på strömmande Mitt liv som popstjärna i bästa videoformat.


kommer du att märka en omfattande beskrivning av Mitt liv som popstjärna nedan:
  • Originaltitel : The Lizzie McGuire Movie
  • Film titel i ditt land : Mitt liv som popstjärna
  • År av film : 2003
  • Genrer av film : Familj, Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2003-04-25
  • Företag av film : Walt Disney Pictures, Teen Life Productions,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : Italiano, English,
  • Varaktighet film : 90 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.8
  • Youtube ID för filmen : D9iltFxTRPw
  • Översättning av film : DE,IT,CS,SV,HU,EN,FR,DA,HE,RO,PT,RU,BG,PL,KO,ES,PT,SK,NL,
  • Maska av film :Ilaria Tommasino (Small Child #2), Alex Borstein (Miss Ungermeyer), Aaron Douglas (Paparazzo #2), Evangeline Lilly (Police Officer), Robert Carradine (Sam McGuire), Christine Lippa (Parent #2), Antonio Cupo (Model #2), Ona Grauer (Model #1), Brent Chapman (Parent #1), Katy Louise Saunders (Cute Girl #1), Daniel Escobar (Mr. Escobar), Adam Lamberg (David Gordon), Heather Laura Gray (Background Dancer), Jake Thomas (Matt McGuire), Morgan Tanner (Background Dancer), Peter Kelamis (Dr. Comito), Hallie Todd (Jo McGuire), Carly Schroeder (Melina Bianco), Paolo Giovannucci (Florista #1), Dan Joffre (Parent #3), Hilary Duff (Lizzie McGuire), Yani Gellman (Paolo Valisari), Marcus Hondro (Janitor), Jody Racicot (Giorgio)

0306841

Mitt liv som popstjärna är det allra bästa film producerad av Walt Disney Pictures, Teen Life Productions, som har en beskrivning av filmen är "Den blyga och lite bortkomna collegetjejen Lizzie (Hilary Duff) har inte direkt pluggets bästa självförtroende - hon klarar inte ens att hålla tal på skolavslutningen. En dag åker Lizzie och hennes klass på skolresa till Rom. Redan första dagen träffar hon en ung, snygg italienare, Paolo (Yani Gellman). T ill råga på allt råkar han vara ena halvan av en berömd italiensk popduo! Paolo berättar att hans sångerska Isabella slutat - och att Lizzie och Isabella är lika som bär! Eftersom Paolo behöver en ny sångpartner, erbjuder han Lizzie chansen att få ersätta Isabella. Lizzie tvekar, men blir snart allt mer förtjust i idén Och inte bara i den...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

man antar att du anstränga sig för att strävan efter Filmer efter titel Mitt liv som popstjärna, du är på rätt vattenrenare hemsida. Här kan du view utan extra kostnad gratis eller ladda ner den off av mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. du har möjlighet att titta obegränsad senaste filmtitlar helt fri genom att registrera närvarande är en medlem. du i princip tar 2 minuter för att prenumerera och frodas i otroligt många senaste filmerna utan att spendera en krona

... ladda ner film Mitt liv som popstjärna Full HD 1080P 1080p ....




Producer : Stan Rogow, Writer : Susan Estelle Jansen, Director of Photography : Jerzy Zielinski, Original Music Composer : Cliff Eidelman, Director : Jim Fall, Editor : Margaret Goodspeed, Writer : Ed Decter, Writer : John J. Strauss
självklart, nu du kan se film av Mitt liv som popstjärna fullständigt längd och erhålla den länk till detta video Mitt liv som popstjärna i högupplöst format.


Tags:

0 comments:

Post a Comment